fredag 12 juni 2015

Sommarlov.



Igår var sista dagen för barnen på förskolorna innan lovet.

För Lava var det då sista dagen nånsin på förskola.

Det är stort!

Hon hade en fin dag, jag hämtade ett lyckligt barfotabarn bland vänner och gungor :-)

Jag fällde ett par tårar när goa fröken A och M

kramade om mig på eftermiddagen, de är fantastiska.

Så stor del de har i att Lava har kunnat utveckla sina färdigheter!

Vemodigt avsked.

Men nu blickar vi framåt, först en lång ledig sommar,

sen förskoleklass i höst.

Hon är redo.


---

Frågan är om jag är redo...

...för barnafödande och annat!

Men idag strålar solen och vi ska göra det bästa för att fånga dagen.

En dag i taget!




Jag passade på att lyxa till det igår på min sista dag "home alone."

Lava fick blommor på Irmas förskola igår ♥
Två av kompisarna som plockade dem i trädgården. Gulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar