fredag 29 november 2013

Snark.

 
Ja, inte blev man piggare med tiden, haha!
 
Har lite lätt panik inför allt som M Å S T E hinnas inför kalasande och jul och allt.
 
Nästa vecka har jag inte en sekund över (jodå)...
 
Julkorten kom i alla fall idag, en sak mindre att stressa över.
 
Just NU, med sjukstuga och snurrig hjärna, längtar jag som en tok till 9/12.
 
Det är MIN dag/kväll!
 
Då kan ingen feber i världen hålla mig hemma!
 
 
Här hade vi ju något som påminde om ett livstecken, alltid något,
 
nu kallar barnen, så....
 
...hej!

2 kommentarer:

  1. hoppas du får lite tid över ändå trots julbestyr och kalas och allting. jag älskar att tävla och nu börjar alla julkalendrar... undrar hur jag ska hinna med, haha. hoppas du får en bra helg :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag känner lika, det är så jäkla kul att vara med i alla tävlingarna - men vilken tiiiid ska man hitta till det då?? Kram!

      Radera