söndag 19 januari 2014

Bamse

Jag och Lava körde till Hässleholm idag och gick på bio.

Bamse och tjuvstaden.

Den var spännande och bra.

Lite knepigt först med de nya rösterna för en annan, men jag kunde vänja mig efter en stund ;)

Lava gillade den.

Jag tror att vi ska försöka gå på bio lite då och då.

Älskar att titta på henne när hon är helt uppslukad av det som händer på duken.

Och så blir det en sån mysig utflykt att köra till stan.

Förväntan på vägen dit.

Och prat om filmen på vägen hem.

Hon tog sig ett bad ikväll och sen hoppade hon i nattlinne och bad om välling.
Och knallade upp i säng.
Och somnade!

Så vi sa knappt godnatt.
Klockan var inte ens 18, jag satt med Irma i köket och skulle komma upp när maken kom från affären.

Och då sov hon. Och sover än ♥

Irma är desto oroligare.

Fullmånen har tagit hårt på den bräckliga sömnen denna månaden.

Jag är mör!

Men glad över mina fina töser.

Var och en unik på sitt vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar