måndag 22 december 2014

GAH!

Äh.

Ville bara fånga din uppmärksamhet.

Ännu en varm (8 plusgrader), blöt (Jag har bara regn hos meeej), förkyld och mörk decemberdag...

Vaknade på fel sida och alldeles för tidigt.

Meeen det blev julfika på mitt jobb idag så en liten paus hemifrån blev det.

Fina maken och Irma var och högg julgran igår medan jag och Lava var på bio i stan,

så dagens uppdrag var att klä den.

(En dag för tidigt, men ok då... jag föll för de snuviga bedjande blickarna.)

CHECK!

Den blev strålande fin, flickorna gjorde ett gott jobb.

Ett mumintroll och fyra smurfar, mycket viktigt i våran gran.

Bildbevis saknas för tillfället, möjligt att det kommer.

(Kan någon laga blogger-appen????)

Flickorna fick en varsin paket när de var klara, jag hade köpt en varsin Sonny Angels Ornament.

(Snögubbarna, jag är så pryd, och snögubben var inte naken!! :-D )

Succé, de blev lika förälskade som jag och ville INTE hänga upp raringarna i granen...

...men jag lyckades övertala dem till slut :-)

De somnade snabbt bägge två ikväll,

måste komma på nåt att aktivera oss med imorgon trots förkylningar,

annars svimmar de ju av anspänningen inför julafton....!!

Hoppas slippa regn så vi kan UT!

Vad är oddsen?




Hej hopp,

nu ska jag krypa ner i bingen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar