onsdag 22 april 2015

Vardagslyx ♥



Hade turen att vinna en mingelkväll hos fina butik My choice i Kristianstad,

så igår åkte jag och fyra vänner till stan och hade TREVLIGT!

Det bjöds på snittar och bubbel (alkoholfritt för mig), och klädprovning i godan ro...

Ägarparet till denna butik var supergulliga, man kände sig bekväm och speciell på samma gång.

Riktigt roligt att vara med om!

Hade jag inte varit gravid hade jag lätt handlat en del.

Pernilla Wahlgrens kläder var jättefina, och de andra kläderna i butiken hade vettiga priser.

Kul, kul - det får bli ett besök där till hösten känner jag.

De kommer att öppna web-butik i början av maj om allt går bra, värt ett besök!

Följ dem gärna på instagram!

En kväll med egentid, lyx och trevligt sällskap var precis vad jag behövde efter min usla måndag.

Tjohooooo!!

Och ute skiner solen, fåglarna kvittrar och vi snackar 17 grader varmt denna lediga onsdag.

Gött mos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar