tisdag 29 september 2015

Fyra-noll

En dag jag fasat för närmar sig sitt slut.

Den blev så mycket bättre än jag vågat tro.

Började med att lämna barn på skola och förskola i fyragradig värme.

Fortsatte med solskenspromenad och tågtur med den lilla.

Under dagen steg graderna till sjutton plus, och solen strålade från klarblå himmel.

Fika och lunch i stan med mamma, lite shopping och torgstrosande, och sen hämtade maken och barnen mig för vidare färd mot Ängelholm.

Drakens lekland was all ours!

Min vän A med barn mötte upp där.

Jättefin eftermiddag och kväll.
Jag åkte t o m långa rutschkanan med Irma :-)

Kan säga att barnen somnade snabbt när vi kom hem!

Nu avslutar jag denna dagen med en folköl och några sjukt goda tryfflar (som levererades till min dörr i en vacker blombukett!).

Nu är jag fyrtio år.

Men inte ett dugg mer vuxen än igår.
Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar