fredag 17 juni 2016

Loppi blogbag SOMMAR



Igår hämtade vi ut en Loppi blogbag Sommar!


Läppbalsam till mig från Burt's Bee - pink grapefruit,
suveränt lena läppar får man och det smakar/doftar ljuvligt!

Smoothien The Swedish One från Ellas Kitchen -
blåbär, äpple, banan med hint av vanilj, 100% ekologiska ingredienser.
Kira slukade den!

Dvd:n Alvin och Gänget - gasen i botten från Fox Paramount Pictures -
Lava och Irma tittade på den igår och skrattade högt.

Kulörtvätt utan parfym från Grumme -
effektivt tvättmedel som är bra för både människor och natur ♥

Designtandborste från Jordan -
snygg mjuk tandborste och naturligtvis behöver man alltid en ny, man ska ju byta OFTA!

Duschtvål Melon Crush från Family Fresh -
luktar fräscht och man känner sig ren, mycket mer begär jag inte....

Sköljmedel Aroma sensations från Softlan, mandarin och vanilj -
luktar jättegott men jag använder inte parfymerat till mig och barnen så maken får utvärdera den sen när han har tvättat sina kläder!

Riktigt bra grejer, allt kommer till nytta här.

Tack snälla Loppi för allt kul vi får testa!






Kira gjorde handavtryck igår, gör det du också om du har en småtting och lägg upp på instagram med hashtagg: #ellasgivefive
För varje handavtryck skänker Ellas kitchen 5 kr till Projekt Playground. 
Det tycker jag är helt fantastiskt ♥
                                           


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar