torsdag 22 mars 2012

Korkat!

Åh ibland borde man ju skämmas över hur dum man kan vara...
Har ilsket muttrat över varför GPS:en i bilen inte funkat på sistone.
Maken förklarade snällt att man får sätta igång RADION - annars funkar den inte....

Kände mig lagom blåst och tänkte att, ok, då klarar jag mig till CSK då.
(inte så att jag inte hittar, men det är så bra med GPS eftersom den talar om restid också. )

Igår när jag glad i hågen lämnat dottern hos min mamma och styrde iväg så funkade GPS-möget inte ändå.
Radion var på och fungerade utmärkt.

Jaja, suck och stön, tur att jag var ute i god tid tänkte jag.

Idag slog det mig - nån liten grej flög iväg ur GPS:en häromdagen.
Det kunde väl inte vara nåt viktigt?
Jag menar, en liten svart plastsak som bara for ut?

Letade febrilt i hela bilen och hittade...
...ja just det...
själva minneskortet!!

Inte så konstigt att GPS:en inte ville fungera!

Jag känner mig riktigt intelligent - NOT...

Men nu funkar fanskapet.

Halleluja!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Haha, inte alltid man är den smartaste men det gottgör vi väl med skönhet! ;)

    Jag är usel på att kommentera men ville säga att jag verkligen uppskattar dina ord. :)

    Grattis till den kommande!

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du :)
      ...var förresten med om samma sak som du för några år sen; MASSOR av mina minnessaker blev förstörda i en översvämning :(
      Oersättligt.
      Kram tillbaka!

      Radera