fredag 30 mars 2012

Ledig fredag!

Älskar att vara ledig!
Halva dagen tillbringade jag med vår söta dotter som är "sluk" fortfarande...
...men vi hade en go' förmiddag ändå.

Klockan 13:45 lämnade jag henne till henns farfar och så började min egentid.
Styrde kosan till stan och shoppade lite.

Lite senare träffade jag min mamma och så gick vi på restaurang och åt gott :)
Jättetrevligt.
Jag hann impulsköpa en skinnjacka också med mamma som smakråd :)
Damen på KappAhl verkade smått chockad, vi gick in 17.55 och kom till kassan 17.57!
Effektiv shopping!

Sedan åkte vi till Norra Sandby för kvällens höjdpunkt; revyn!

Min svägerska är ju nummer 1 - oerhört talangfull både på sång och att spela teater.
Men min käre lillebror stal showen för alla när han kom in i rosa peruk, högklackat och nätstrumpor...
jag skrattade så jag grät.

En revy ska upplevas, det går aldrig att beskriva.
Men jag har haft riktigt roligt ikväll.

Och lite tid utan man och barn är inte fel.
Jag älskar dom, och att få sakna dom en stund är bara skönt.

Nu kallar sängen, jobba imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar