fredag 20 april 2012

Ledig fredag.

Puh, full rulle hela dagen.
Vilket i och för sig är bra... tror jag...
för då hinner man inte tänka så mycket.

Läkarbesök blir det på måndag kl. 13 om inget händer innan dess.
Drygt.
Kommer att bli en tuff jobbhelg.

Men denna dagen har varit bra annars.

Först härlig lekträff hos dotterns kompisar, med fika och prat för mammorna.
Välbehövligt!
Sen körde vi till min mamma och umgicks resten av dagen.
Min moster kom också dit, skoj.

Nu hoppas jag att det blir tidig kväll för lilla Bus, för jag vill ligga i soffan och inte göra nåt! Snart!

Kattungen mår förresten fint ♥
En vecka gammal imorgon.
Tiden flyger, som bekant...

Trevlig helg,ska man kanske också skriva såhär på fredagkvällen.
Så:
trevlig helg :)

1 kommentar:

  1. SV: Vi har turen att ha en söt sommarstuga i släkten som jag hoppas vi kan vara i länge länge. Om de skulle sälja den, panik...
    Åker också till mamma ett tag och om vi lyckas vara lediga så länge som jag vill så blir det en delbesök hos vänner runtom i landet, den södra delen.
    Kram Anna

    SvaraRadera