lördag 8 mars 2014

Fredagsmys?

Min namnsdag till ära fick jag bestämma vad vi skulle göra idag.

Jag struntade blankt i alla måsten och gjorde saker med mina älskade ungar.

Vi började med fredagsfrukost på kyrkans öppna grupp.
Frallor, kaffe och bus.

Hemma vid lunch, Irma vägrade sova så det var ju lite trist, men inget att göra åt det.

Lava tittade på en film och sen gick vi till stora lekplatsen efter mellanmålet.
Tjejerna roade sig kungligt och Lava blev glad att en dagiskompis dök upp.

Glömde ta kort förutom ett när vi skulle gå.

Vi gick till biblioteket för det var liksom längesen.
Två böcker lånade vi och sen drog vi oss hemåt.

Mycket trevlig dag.

I brevlådan väntade en underbar frukostbricka från Färg&fantasi som jag vann i veckan.
Den är så fin så man vill liksom bara krama den.

Irma somnade snällt efter amning ganska tidigt men den andra tjejen kunde inte koppla av ikväll.
Kl 22 ungefär somnade hon.

Jag blev lite trött där.
Hade sett fram emot att titta på ett par avsnitt av Wentworth och kanske äta nåt gott.
Men men.

Får väl försöka sova istället.

Mellofinal imorgon.
Det hoppas jag få se iallafall.

Natt natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar