måndag 10 mars 2014

Fundera lagom.

...det finns saker man kanske inte vill skriva om såhär "öppet"...

Man vet aldrig vem som råkar läsa.

Inte för att jag har något att dölja, men ibland kan folk i ens närhet råka läsa något och liksom läsa in något annat än vad som egentligen menas.

Och då kan det bli så tokigt och fel.

Därför väljer jag att inte skriva allt som rör sig i mitt lilla huvud.

Men ibland önskar jag att jag kunde göra just det.

För huvudet blir fullt!

---

Just NU är jag iallafall så oerhört glad.

Senaste tiden har tagit mycket på krafterna, det är inte helt ok än men ska väl gå framåt vill jag tro.

Det som gläder mig just nu är att jag har haft tur och vunnit i några olika bloggtävlingar.

Kanske är fånigt, men jag blir så glad och tacksam när jag har turen på min sida.

Just nu när jag känt så mycket ångest och frustration är det otroligt roligt och upplyftande med lite uppmuntran.

Lovar att visa mina vinster när de kommer hem.

Längtar redan efter tavlan som passar mitt sinne perfekt ♥

---

Annars var denna dagen ganska fin.

Femton plusgrader och sol, helt galet skönt.

Lava blev så glad över att trasiga mamman vågade sig ut så att hon fick cykla några varv runt kvarteret.

Barnens glädje är mitt livselixir.

Vad vore jag utan dom?

3 kommentarer:

  1. Och jag känner mig hämmad trots att jag försöker skriva anonymt... Det är ju just det där, man vill rensa skallen, skriva av sig men vågar inte fullt ut eftersom precis allt kan misstolkas, och annat.

    En stor söndagskram till dig!

    SvaraRadera
  2. Jo, Snickerdoodlarna blev goda men det är ju ingen choklad i! ;) Mycket enkelt att baka iaf och det gillas. :)

    Kramkram

    SvaraRadera