lördag 20 juni 2015

Svensk sommar.

Finaste Lava i Denningarum.


 
Hoppsan, vad tiden går!
 
Lite fint väder har vi haft, men nu har jag bara regn hos mej...
 
nä.
 
Inte bara.
 
 
 
Tiden flyger oavsett väderlek,
 
Lava har redan hunnit gå en hel vecka på simskolan,
 
båda barnen har badat i Vägla-sjön,
 
midsommar kom och gick,
 
och nu är det bara 27 dagar till beräknat förlossningsdatum....!!
 
 
 
Iiiih!!!
 
Så ursäkta om jag är lite frånvarande,
 
men jag är INTE REDO!!!
 
 
 
Har i alla fall tvättat alla de minsta babykläderna....
 
...och barnvagn och babyskydd är fixat.
 
Babynestet jag vann i julas är luftat,
 
och ny amningskudde inhandlad.
 
Spjälsängen är på plats.
 
Har vi missat nåt...?
 
 
 
Den där BB-väskan kämpar jag med.
 
Puh.
 
Tipsa gärna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar