onsdag 3 juni 2015

Hoppas fåglarna låter bli dig, lilla gubbe.

 
OJ vilken vecka :-)

I fredags var jag på Felicia-samtal.
Intressant erfarenhet.
Vi gick igenom tidigare förlossningar och jag tycker att jag äntligen fick en bra förklaring till varför det blev snitt med Irma.
Pratade lite om denna graviditet och mina tankar inför förlossningen.
Känns helt ok.
Får väl se vad som händer de närmsta veckorna...

Jag slutade jobba i torsdags, känns märkligt men skönt.
Behöver lägga fokus på annat än mitt arbete just nu.
Barnen, till exempel.
De går 15 timmar denna och nästa vecka.
Sen är det sommarlov.
På riktigt.

I måndags var jag och Lava på besök i blivande skolan.
Halva klassen plus föräldrar var det, i 1,5 h.
Kändes bra.

Idag var hon där utan förälder, hela klassen och de två lärarna 8:30-10:00.
Glad stor tjej kan jag säga!! :-) ♥

Just nu vräker regnet ner och det blåser otroligt mycket.
Känns som höstväder, men ändå ganska mysigt.
(Minns många såna här midsomrar/sommardagar ute i stugan.... åh vad jag saknar den :-( )
Fördelen med detta väder är att jag känner ingen som helst press att barnen måste ut!
Förskolorna är bra på att tillgodose det behovet, så just nu bryr jag mig inte.

Nu är det i alla fall kvällsmat jag borde fundera på....
....men det var så skönt att sitta vid datorn i lugn och ro en liten minut!

Hoppas att du har en fin junikväll, oavsett väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar