torsdag 28 maj 2015

Här och nu.

Jag är KÄR!



Jag har inte kunnat använda min vigselring på ett tag, gravidsvullen som jag är...

saknar den :-(

Häromkvällen kände jag att jag vill bära min ring under graviditetens sista veckor,

men är rädd att inte kunna få av den -

vad är då bättre än en omlottring? :-)

Den kan ju inte fastna på samma sätt!

Beställde genast en omlottring från underbara Tina Ulvunger som har gjort mitt stjärnfallshalsband

med barnens namn.

I omlottet står vårt bröllopsdatum och på framsidan "här och nu" på latin.

Fick denna bilden på mail igår, snacka om att hon är SNABB!!!!!

Hoppas att den kommer i posten redan idag.

Min morsdags-present till mig själv :-)

Ska du ge bort ett smycke med personlig touch så rekommenderar jag varmt Tina och hennes man på

Älskade barn.

Jättefin service och trevlig kontakt.

Älskade barn - bara namnet är ju klockrent!





2 kommentarer:

  1. Den var ju jättefin! Stort grattis på morsdag i förskott!

    Kram

    Fru P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag älskar min ring ♥
      Kram tillbaka!

      Radera