lördag 16 maj 2015

Födelsedagsafton?


Tja, maken har ju födelsedag imorgon, så idag är det väl födelseafton? :-)

Min mamma har varit här, på lunch och fika.

Hon reser till min bror på Gotland en vecka snart så det var ju roligt att hinna träffas innan dess.

Blir tyvärr inte så ofta vi ses.

Vi är fortfarande halvkrassliga, släpper nog aldrig, men en dag i taget...



Jag gjorde mig till och gjorde enkla prinsessbakelser för första gången nånsin, vilket pill.

Men rätt roligt.

Kanske borde ha lite mer tid på mig nästa gång bara :-)




Den gravida börjar räkna ner arbetsdagar nu,

ska bara jobba denna månaden ut.

Så himla snabbt det gick!!

Idag går jag in i vecka 32, oj vad det går undan!!

Är inte beredd.

Men det blir man nog aldrig....



Nu vankas enkel kvällsmat, sen hoppas vi på smidiga nattningar och en lugn kväll.



Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar