torsdag 7 maj 2015

Shine!



Ord att ta med sig.

Finaste Jenny, jag och Malin (Fnulan) innan hemfärd.


Solen sken ♥
Goodiebag-godis!!

Andreas Carlsson. Nissen från Tingsryd, där var sjunde invånare är en häst!
 
 

Hade turen att få vinna hos fina Fnulan.

En härlig 4good-kväll i Malmö med massor av inspiration.

Precis vad jag och min vän Jenny behövde igår!

Att få träffa Jenny var härligt, flera år sen sist.

Vi käkade god mat på Mando först och satt och pratade ikapp de senaste åren.

Som jag saknar denna människa ♥

Hon är en av mina inspiratörer, önskar att hon själv kan se sin fulla potential efter igårkväll!

Kvällen på Palladium bjöd på mingel och smakprover, vin för de som gillar sånt, skön stämning och intressanta föredrag.

Lisa Lemke, Marika King, Lina Hedlund och Andreas Carlsson.

Vilka livsresor de har gjort!

Och vilken inspiration man fick!

Härligt.

Dagen blev ganska lång för min del, var ju hos min fina farmor och grattade på morgonen, 90 år ♥



Sen lämna barn, tåg till Malmö och inte hemma igen förrän nästan midnatt.

Så värt det dock!

Såna dagar behöver jag fler av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar