torsdag 24 december 2015

God jul

Det blev visst jul ändå....

Granen är klädd och klapparna på plats under den.

Maken tog de båda stora tjejerna med sig och sågade gran på svärfars mark.

Sen hjälpte de mig att klä den.

Baby Kira var mycket intresserad!

Hon har förresten hunnit bli fem månader - och varit på både bröllop och begravning...



Pappa är på sjukhus sen 29;e november, jag undrar om han någonsin blir sig själv igen....
Det tar på krafterna, mer än jag trodde...

Livet är en berg-och-dalbana som min kära farmor brukar säga.

Jag är så oändligt tacksam över mina barn, min make, är så glad att vi har det bra.
Man måste våga ta vara på livet.
Man vet aldrig vad som händer.

Mitt hjärta brister för lillebror och min brorsdotter.
Men de klarar sig, de har varandra och Pia lever i deras hjärtan ♡

Det är julafton nu.

En god jul önskar jag till alla.

Och med hopp om fred och frid i både stora och små sammanhang....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar