lördag 23 juni 2012

Midsommardag.

...igårkväll pussade dottern min mage och sa: "Godnatt bäbisen"
Det var så spontant och så sött.

Ikväll rördes mitt hjärta ännu lite mer, när hon halvsovandes sa:
"Mamma, jag har saknat dig hela dagen"

Jag hatar att jobba så här mycket, mår inte alls bra av det, men nu är det bara imorgon kväll också -
sen är midsommarstressen ÖVER för de närmsta sju åren eller så.

Är glad att min make har gett vår dotter en jättefin helg, med både midsommarfirande och kalas -
idag har hon t ex fått åka roddbåt för första gången i sitt liv...

Önskar såklart att jag hade varit där, men har fått se film och fina foton.

Och när jag fick min kram och hennes "älskar dig mamma" när hon nästan sov -
ja, då blir liksom allt bra igen.

Nu ska jag sova.

Och drömma om vilken tur jag ändå jag har här i livet ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar