söndag 7 april 2013

På tal om ingenting....


Måste ju skryta lite;

har vunnit en kanonvinst hos Angelica !

Lite torkypapper är ju inte fel,

vi har HÖÖÖG förbrukning på det, kan jag säga...





TACK!


---


Hela familjen sover, utom jag, för jag vaknade kl 20

av en ledsen genomsvettig Irma.

Dumma förkylning!

Vände på hennes kudde och mös med henne en stund,

sen lade jag ner henne och hon somnade nästan bums.

Är så tacksam och glad att hon kan somna i egen säng.

Fina Irma.




Irmas namnsdag, hurra!




På tisdag ska jag förresten klippa mig.

Är jag modig så blir det nog en rejäl bit som ryker.

Meeeen, vi får se.

Isåfall får ni betrakta bilden ovan som en "före-bild" ;)

 

3 kommentarer:

  1. Kanonvinst, grattis (till oss båda)!

    Vad hon växer lilla Irma, snart springer hon om kring och lägger sig själv. ;) Hoppas förkylningen släpper.

    Spännande med klippning, klart du är modig. :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka! Och grattis :-)
      Lovar att klippa av mycket om du mailar en nytagen bild på dig.... :-*

      Radera