lördag 1 februari 2014

Saturday night.

Blä.

Seg som kola i både huvud och kropp.

Har en rosslig liten kamin jämte mig och räknar inte med mycket vettig sömn inatt heller.

Dagens höjdpunkt för mig var dubbelpulkaåkning med Lava, snögubbebygge och snölyktedito.
Ja, vi byggde en oversized snöpotta också :)
Men den sprack när Lava satte sig i den!

Riktigt roligt att härja loss i snön.
Gäller att passa på när någon annan kan ta den lilla snuviga.


Melodifestivalen drog igång ikväll.

Jag hann natta Lava precis till kl 20 och se de åtta bidragen innan den lilla sjuka behövde mig.

Hoppas på att få se hela programmet nästa vecka.

Men det är rätt mysigt att känna sig behövd också.

Bara att hoppas hon kryar på sig snabbt.

Färdigsvamlat för denna gången.

Hej!

1 kommentar:

  1. Jag fastnade på kola, mm...

    Får satsa på lite frukost istället och kaffe för att hålla mig vaken idag också. Hoppas lilltjejen kryat på sig.

    Kram

    SvaraRadera