onsdag 26 februari 2014

Utmanade mig själv idag. 

Är så trött på att ha ont och begränsa mig själv.

Så jag struntade i att tänka och bestämde mig för att promenera till dagis.

Lava blev jätteglad.

Satte både henne och Irma i babyjoggern och sen gick jag.

Det blev rask takt.

Tog knappt tjugo minuter.

Snabb lämning av glad tjej och sen promenad till öppna förskolan.

Tog tjugo minuter det också.

Inte riktigt lika rask takt men ändå.

Sen blev det ju promenad hem därifrån.

Just nu känner jag att det värker ganska rejält i ryggen men ändå inte så illa som jag trodde.

Får väl se hur det känns sen.

Borde äta men jag tror jag vilar lite med Irma först.

Dags att hämta Lava om bara 1,5 h.

2 kommentarer:

  1. Hej! Har en tävling på min blogg där jag lottar ut en valfri bikini från To Die For. Var gärna med! :)
    http://liella.blogg.se/2014/february/tavling-vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#post-comments

    SvaraRadera
  2. Bra där, jag hoppas att det inte blev värre av promenaderna.

    Ha en skön lördag raring!

    Kram

    SvaraRadera