torsdag 13 februari 2014

Sova!

Operationen gick bra igår.
Skönt att sova.
Mindre skönt att må illa i över tolv timmar.
Tror att jag inte tålde deras medel mot illamående...och det pumpade de ju in så fort jag sa att jag mådde illa!

Jaja.

Ingen endometrios, hurra för det!
Däremot lite sammanväxningar som läkaren tog bort.
Den ena är förhoppningsvis orsak till mina smärtor.
Men det vet vi inte förrän om en månad eller så.
Hoppas.

Mör idag.
Glad att M är hemma.
Lava är också hemma.
Hon kräktes inatt. Förmodligen av all oro igår.
Jag kom inte hem förrän efter att hon hade somnat.
Och hon funderar ju.

Nu hoppas jag få sova!!

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, skönt att operationen är över. Nu hoppas jag att allt ont är borta.

    Illamående är vidrigt, har du fått sova ikapp?

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mår nästan illa fortfarande. kunde äta riktig mat igen igår först. Och vila blir det ingen. Snark.

      Radera
  2. Men du! Vi kommenterade varanns bloggar samtidigt, coolt!

    SvaraRadera