torsdag 12 juni 2014

Sommarlov!

Jaha.

Så var då det efterlängtade sommarlovet ääääntligen här!!

Lava önskade sig promenad till förskolan imorse, glass till mellanmål och att få titta på film.

Check, check å check på det!

Nu väntar två månaders ledighet,

det ska bli riktigt skönt och mysigt -

blir ju förmodligen sista sommaren med långledigt.

Vi ska njuta!

Glad sommar på er!


Flyttbar hoppborg,
perfekta grejen när man inte kan ha en stooooor studsmatta....
(ochgräsetbehöverklippasigeeeeen)

2 kommentarer:

  1. Vad himla smidigt, som en bärbar barnvakt! ;)

    Vi har en stoooor studsmatta men jag tycker det är så lätt att de gör sig illa så jag tittar bort. Det är moget av mig. Hoppa på ni ungar, bara jag slipper se och förvänta mig olyckor.

    Jaja, uppe alldeles försent men jag råkade få med mig datorn till sängen och då kan jag läsa ikapp. Blir aldrig av på mobilen.

    Kram finafina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår hur du tänker.
      men en stor studsmatta kan ju mammor också skutta på.
      vill ha ;)

      Radera