måndag 3 november 2014

Lever ni?

Hallå där.

En månad passerade visst, medan jag blinkade lite länge...
...eller nåt!

Jag vet inte var dagarna tar vägen, jag är liksom HEMMA, jobbar inte, och ändå flyger tiden förbi snabbare än blixten.

Det är scary!!

Hur ska det bli när jag börjar jobba igen??

Fast det vill jag inte tänka på nu.

Nej, nix, lever i förnekelse liiiite till!


Oktober var ju en tokig månad, varma temperaturer här i Skåne, kändes mer som vår eller t o m sommar, än som höst.

Idag är det 3/11 och vi har tretton plusgrader.

Är det klokt?

Ja man ska ju inte klaga....

...meeen jag hoppas i alla fall att vi ska få en ordentlig vinter så småningom.

Snö och lagom kallt, tack.



Irma har börjat prata lite mer, men hon får brutala utbrott när vi inte förstår henne.

Lider med henne.

Hoppas det blir bättre snart.

Jag och datorn lever två skilda liv;

eftersom Blogger-appen vrålkrånglar i mobilen så blir det bara inlägg här när jag sitter vid datorn.

Och hur ofta lyckas jag få göra det ostört? ,-)

Häng kvar här om ni gitter,

önskar er en fortsatt skön november, och så hoppas jag att jag skriver snart igen.

Hej hopp!

1 kommentar: