fredag 21 november 2014

Love, in itself.

Nå, inte var jag vaken kl 20...

somnade som vaaanligt med Irma och vaknade strax vid 21-tiden.

Så gissa vem som är tröttmenintekansova just nu...

suck.

Satt just och läste en blogg jag kikar in på ibland,

då slog det mig,

tänk vad bra man har det...

Bara sådär.

Jag kvider nog för det ena och andra, men jag har det så bra att jag borde skämmas.

Så nu ska jag släcka datorn, klappa katten, och sen krypa till kojs igen,

bredvid två av de tre som fyller upp mitt hjärta.

Skitsamma om jag inte kan sova!

Att få ligga bredvid make och dotter, höra deras andetag, och få stryka dem över kinden -

det är värt alla sömnlösa nätter i världen.

Kärlek!

1 kommentar:

  1. Så är det ju. Vilket liv, vilken familj. Barnen. Hur bra som helst.
    HUR BRA SOM HELST! <3

    Stor kram

    SvaraRadera