torsdag 15 januari 2015

Regnperiod och inskolning.


Hur mycket vatten finns det i himlen?

Gråtrista tråkväder!

Vill ha snööööööö!!

Annars kan det lika gärna bli vår nu :-)


I måndags påbörjade vi inskolning av fröken Irma, det går bra,

mysig miljö, bra personal och de andra föräldrarna och barnen är jättegoa.

Denna veckan är jag med henne, på måndag ska vi prova lämna en stund.

Irma känns så stor på nåt sätt nu, ett förskolebarn - så märkligt!

Hon har sovit hyfsat bra denna veckan, slutar nattamma också nu, så lite oro har det ju varit.

Men går ändå ganska bra.

Längtar efter att få sova uuuut, jag sover rätt illa, men det blir ju lite andra rutiner när jag börjar jobba så förhoppningsvis ska det bli lugnare nätter sen (även för min hjärna!)


Är usel på att uppdatera här, lovar inte att det blir bättre, men kram till er som håller ut :-)

2 kommentarer:

  1. Hon är stor lilltjejen...
    Tiden, tiden.

    Vi har snö och jag är jätteglad för det, annars överlever inte byn.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är glad att ni har snö :)

      Kram tillbaka!

      Radera