torsdag 12 mars 2015

Melodifestivalen!

Detta år har varit det sämsta ur min Mello-synpunkt,

har bara sett en enda ynka stackars deltävling... snyft...

Fast hade turen att se den då Måns Zelmerlöw var med.

Säger bara: WOW.

Älskar låten och blev fullkomligt betagen av scenshowen.

Lava fick se klipp på datorn sen, hon blev kär i Måns på stört.

För att han "ser så glad ut när han sjunger."

Sant!!

Han ser inte ut som en skitnödig (f'låt) elefant som många andra.

Han glittrar och strålar hela han.

Irma vill gifta sig med streckgubben och Lava tar Måns, bra deal, blir gärna svärmor till de båda!




Nu hoppas jag att vi får se finalen på lördag, vi är bortbjudna til goda vänner men jag tror att ett visst

mello-intresse finns även där!

HEJA MÅNS!!!!!

Pysslade ihop ett preggolinne till mig själv igår, är ju så stooooor så inte lönt att försöka köpa en

officiell tröja från webshop...

Funkar länken så finns bild på linnet HÄR

Nu ska jag åka och jobba resten av dagen,

inte jätteinspirerande då solen strålar och det är fullkomligt underbart ute...

men det blir fler fina dagar.

Våren är på g!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar