torsdag 19 mars 2015

Svammel och Måns.



En lycklig och värdig vinnare i Mello 2015!

Jag hoppas han vinner hela konkarongen i maj också :-)

Lava jublade när hon hörde att han vann, den där Måns ♥

Me too....!!


---

Svammel, ja.

Jag är så fruktansvärt trött, och magen har växt flera cm på bara en vecka -

börjar undra hur detta ska gå...?

I lördags kände och såg vi första rejäla rörelserna och nu känner jag varje dag.

LÄTTAD.

Jobbet är ... jobbigt, fast inte så tufft som det skulle kunna vara.

Värst är tröttheten.

Jag somnar kl 19 med Irma när jag är hemma, de kvällar jag jobbar till 21:15 är GRYMMA,

är ju på väg att falla omkull innan åttaslaget...!!

Hur blir man pigg igen?

Önskar jag kunde ta tupplurar när jag är ledig, men då har jag ju mina fina töser hemma....

Jaja.

Allting har en övergång.

Just nu är jag förväntansfull, glad, lycklig och skräckslagen.

Försöker skjuta bort alla "...tänk om..." och se fram emot vad som väntar.

Tänk, ett tredje barn, det är helt fantastiskt ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar