söndag 13 oktober 2013

Ännu en vecka har snart passerat.
Denna veckan innehöll för lite sömn och för många humörsvängningar...!
Var iallafall på mitt efterlängtade läkarbesök i torsdags, så nu är bollen i rullning.
Eller, båten i gungning.
Håller min ena tumme för att remissen går snabbt vidare, och min andra tumme för rätt diagnos.
Vill må bra och orka vara den bästa mamman!

- - -

Irma får sin tionde tand och hon har det jobbigt.
Hoppas att den är helt igenom snart.

Jag är glad och tacksam att vi har det så bra, ändå.
Så många som har det tufft just nu.
Mina tankar är hos dom.

Men nu är det natt.
Och alla ska sova.
Som Astrid Lindgren skrev.

2 kommentarer:

  1. de där tänderna är inge roliga.. antar att irma är lika känslig för det som charlie är! hoppas de spruckit igenom nu så det värsta är över =)

    SvaraRadera
  2. Nej, det där med tänder är inte det roligaste och vi hoppas att det går över snart! :)

    SvaraRadera