söndag 7 september 2014

Genomtrevlighet och service!



För en tid sedan vann jag ett stort Voluspa-ljus från AgnesAmelia hos Mirre syr.

En hel rad märkliga omständigheter (Posten var bättre förr, host host)

gjorde att min vinst inte hittade hit, trots rätt adress och mobilnummer.

Jag mailade Mirre, som var i kontakt med AgnesAmelia, som jagade och skickade och fick paket i retur...

Till slut gick det vägen och mitt paket kom.

Gulliga fina människan hade stoppat i en tröstpresent - ett massageljus från United.

Jag blev själaglad -

det var ju posten som strulat och inte vare sig AgnesAmelia eller Mirre syr.

Jag är jättetacksam!

Rekommenderar absolut AgnesAmelias webshop, jag har handlat där förut och varit toknöjd.

Besök också Mirre syr, härlig blogg!

Tack snälla goa tjejer!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar