onsdag 3 september 2014

Loppi-påsen Höststart 2014!



 
Tjohooo, idag hämtade jag ut ett välfyllt paket!
 
Kokosmjölken och kryddmixen kommer att få umgås med lite kycklingfilé en dag.
 
Sköljmedlet från Softlan doftar jättegott.
 
Fiskpinnar är aldrig fel att ha i frysen, jag brukar göra egna,
 
men åh så skönt att ha färdiga hemma!
 
Filmen Rio 2 är jag nyfiken på,
 
kan tänka mig att Lava uppskattar en filmkväll med mamma snart,
 
får ladda upp med popcorn först bara :)
 
Loppi magasin (finns att köpa här) ska jag bläddra mig igenom i lugn och ro när jag får lite tid över,
 
har redan spanat in några av kupongerna -
 
Lekmer.se ska jag ändå handla på snart eftersom jag är sugen på
 
 
Tygpåsen, designad av Kitty Jutbring, är min absoluta favorit.
 
Sparar på miljön OCH - köper du den går halva summan oavkortat till Childhood ♥
 
En hundring kostar den, kila in här:
 
 
(Hundra kronor är snabbt intjänat på alla förbaskade plastpåsar i mataffären...)
 
 
 
Tack snälla Loppi för att jag fick vara med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar