måndag 28 maj 2012

Batteriladdare!

Ensam hemma idag, väntar på att klockan ska bli sjukgymnastdags.
Svärfar ska skjutsa mig dit.
Har ungefär en timmes resväg.

Maken lämnade den lilla på dagis sol vanligt morse.
Försöker att inte ha dåligt samvete för det...

Behöver lite tid för mig själv.
Hinner aldrig tänka.
Eller, bara vara...

Åt god frukost ute på trappen.
22 grader redan då.

Har gjort fransk manikyr och läst i min bok.
Jag älskar Dean Koontz.
Det har jag gjort sedan jag läste Phantoms första gången för 20 år sen eller nåt.
Hans språk, hans humor, hans sätt att låta det goda och onda mötas...
Lovely!

Just nu lyser mitt batteri klart grönt.
Det är nog nere på gult efter sjukgymnasten...

1 kommentar:

  1. Avskyr att inte ha en dator! (någon har kapat tangentbordet :-x och jag kan inte fixa...) Mobilen och jag är inte överens idag... Heller!

    SvaraRadera