söndag 13 maj 2012

Jahapp.

Trodde inte att det var dags redan, men nu vet jag.
Har vid några olika tillfällen denna veckan tyckt att det har känts lite olustigt i magen.

Och nu är jag säker på att det är sammandragningar som har börjat komma.

Magen blev precis hård som en kanonkula och det blev lite tungt att andas. Lade mig ner i sängen och så släppte det efter en stund.

Det är väl fullt normalt men jag blir ju lite orolig att stressen på jobbet kommer att förvärra det hela :( Har ju inte direkt möjlighet att vila där...

19+1 idag.

Tror aldrig att jag har längtat till semestern så här intensivt nångång förut!!

2 kommentarer:

  1. Blir det mer när du är på jobbet så har du faktiskt möjligheten att bli deltidssjukskriven, kom ihåg det. *KRAM*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte hjälpa ändå eftersom jag stressas mer om jag ska jobba färre timmar.. Måste hinna,typ.. Vill ha semester och koppla av hjärnan lite..men det gör man ju inte ändå med en busig tjej här hemma :-) Kram!

      Radera