lördag 19 maj 2012

Buff!

Kände precis en buff mot handen <3

Dottern somnade gott bredvid mig för en liten stund sen.
Hon var uppe 5.30 imorse.. lyckades få henne att sova kl 14 och väckte henne efter en halvtimme.
Skönt att hon sov lite, hoppas nu vi slipper tidig morgon imorgon.

Innan kl 6 är för tidigt.
Både för henne och för oss.
Imorgon ska jag ha barnklädesvisning här.
Ska bli kul, men är lite nervös eftersom ett par av mammorna inte varit här förut.
Och här är inte 100% städat och donat..
Och jag har inte bakat än..

Men det ska bli skoj.
Maken och dottern har lovat att inte vara hemma, så det blir liksom lite vuxentid för mig.
Känns lite konstigt :-)

..borde göra massa saker nu.

Men jag ligger nog hellre kvar och myser med min sovande älskling och den lilla i magen.. :-)

1 kommentar: