onsdag 30 maj 2012

Vinst!

Idag hämtade jag den fina vinsten från vitt eller svart (tack Anna! )

Detta är utan tvekan den finaste och mest fiffiga bok jag sett.

50 barnvisor och alla melodierna finns när man trycker på knappen.

Min flicka blev eld och lågor :-)
Hon har sjungit både blinka lilla stjärna och annat för mig.
Jag blev gladast över att min favorit från barndomen var med.
PlingeLingtåget.

Lärde mig den på kyrkans barntimmar för 33 år sen....
Och brukar sjunga den ihop med dottern.
Så det var en glad överraskning att den fanns med!

---

Är fortfarande öm i käke,nacke,kropp sen sjukgymnastbesöket i måndags.
Men åh vilken underbar människa hon är.
Önskar att hon fanns närmare bara.
För jag hade behövt hennes hjälp oftare.
Nu ska jag inte dit förrän efter jag har fått barn.
För graviditeten sabbar ju min kropp,det vet vi.
Behöver hjälp snabbt efteråt istället för att ha smärtor dagligen i över ett år....

Är så oerhört glad att jag har kommit i kontakt med henne.

Hur hade annars livet sett ut idag?
Sjukskriven utan hopp om att bli bättre,förmodligen.

Brr.

2 kommentarer:

  1. Hallå!

    Vad kul att ni tycker om boken! Den har ju gjort succé här hemma också. :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är underbar. Kommer att ge oss många härliga stunder :-)
      Kram!

      Radera