onsdag 20 februari 2013

Sportlov, dag 3.

Förutom att kostymen blev bakofram, så var det en snygg spindeltös!

Tillbringade dagen med och hos Spindeltjejens bästa kompis Isak (hans kostym.)

Från 9.30 till 15.50!

Helt fantastiskt skönt vilken dag det blev!

Isak o Lava var lyckliga och lekte hela tiden :-)

Ikväll somnade jag o tjejerna som stenar.

Jag vaknade nyss av hungrig Irma och undrade var jag var!

God sömn i 4 timmar är inte alls så tokigt.

Irmas hosta har varit jobbig men hon sov från kl 18 till 22.45 så kanske är det lättare att andas nu.

Hoppas.

Imorgon ska vi till min farmor och äta våfflor.

Sen är det bara fredag kvar på lovet.

Tiden går fort när man har roligt.

Jag erkänner att jag är väldigt trött och har ontont i min rygg.

Måste ju gnälla för nåt!

Nu ska jag vända på kudden.

Hej.

.


1 kommentar:

  1. ...så knepigt att bilden blev på sniskan...jaja.Det bjuder jag på.

    SvaraRadera