onsdag 6 mars 2013

BVC.


Igår var jag på bvc med Irma.

Längd: 70 cm.

Vikt: 9680 g.

Hon fick sina femmånaderssprutor, blev ganska ledsen men det hör ju till.

Ingen feber på kvällen, skönt det.

---

Igår eftermiddag fick Lava äntligen mina gamla Sindy-dockor.

Oj vad glad hon blev, och vad hon lekte!

Det lektes Askungen (såklart!) men vi saknade Prinsen...

Idag fortsätter leken, lite smått våldsamt emellanåt men jag låter henne hållas.

Jag vaknade med huvudvärk, nu på eftermiddagen fick jag grym värk i ryggen.

Ibland önskar jag att man kunde skära bort de delar som gör ont.

Orkar INGENTING när jag har ont.

Lava har egentligen sin rytmik-lektion nu, men eftersom hon är förkyld

och sa att hon inte ville dit, så trugar jag inte.

Skulle aldrig klara av att släpa runt på Irma i babyskyddet mer idag.

Eller, släpa omkring på.

Punkt.

Överlycklig att hon har somnat en stund!

Önskar att jag hade voltaren hemma.

Tog en ipren men kunde lika gärna tagit luft!

Argh.

Hoppas att det går över under natten.

Annars blir det inget bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar