torsdag 21 mars 2013

Sjuk stuga.

Hur ser en sjuk stuga ut?

Är det radonhus som menas??

Särskrivningar roar mig.

Är nog trött.

Vi har så kallad sjukstuga här.

Lava smällde till med hög feber.

Och medicinvägrar sen sist.

Under onsdagen sov hon 4,5 timmar på dagen och sen mådde hon bättre.

Hon sover ju inte middag längre.

Kämpade emot länge men somnade till slut i soffan vid 13.30 med orden: "jag vill vara vaken,mamma"

Gullunge!

Kanonbra om hon kan sova ut sin feber.

Hon kändes svalare och piggare innan läggdags.

Skönt.

Irma började med napp igår.

Hon dreglar så mycket och ska hela tiden ha nåt (sina händer) i munnen.

Hon gnällde och var orolig och nästan gnagde på fingrarna.
Så jag stoppade in nappen och då blev hon lite lugnare.

Satte den i en napphållare som jag vunnit, så kunde hon fixa lite själv med nappen.

Så var det lugnt i huset i en kvart.

Jag är trött.
(har ni hört den förut?)

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar