torsdag 15 maj 2014

Arrrr!




Fatta vad vi längtar till imorgon, Lava och jag!?!?!

Vi ska gå på RIKTIG cirkus!

Hennes första cirkusbesök någonsin, och mitt "riktigaste"!

Är uppspelt värre än jag vet inte vad :)

Vi ska tillsammans med Lavas bästa kompis Isak och hans mamma bege oss till Växjö,

för att inta första parkett på Cirkus Scott med sockervadd i högsta hugg (enligt Lava).

Jag har önskat så innerligt att få gå på riktig cirkus,

och när jag såg att bästa Åza hade en tävling var jag tvungen att vara med.

Det var pirrigt när vinnarna skulle presenteras, för inte kunde jag väl ha sån tur...

...men jodå, underbara Robert Bronett lät ALLA (!) som var med i tävlingen få FYRA biljetter var till föreställningen imorgon!

Vilken superfin gest!

Jag grät av lycka ♥

Fånigt kanske, men jag kan ju erkänna att jag inte hade haft råd att lägga några 1200:- (eller mer!) på ett cirkusbesök just nu i alla fall...

Har dubbelkollat och trippelkollat att det stämmer, så nu laddar vi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar