måndag 26 maj 2014

Tjena!

Hej, är du kvar?

Jag borde gå en utbildning i hur man hantera datorer.

Eller mobiltelefoner.

Eller borde jag kanske sluta envisas med att syssla med "sociala medier"!

I alla fall.

Älskad make skaffade en ny Samsung galaxy s4 zoooom åt mig,

han mördade ju den gamla med läskeblask och har varit i svår onåd,

 den kom idag -

så nu sitter jag och grubblar på hur F jag kommer åt lösenordet till nätverket...

...så jag kan använda den!! :-D

Vägrar be om hjälp.


Mina foton från gamla mobilen och lånemobilen OCH gamla datorn är och svävar i cyberrymden,

med lite tur och många fula ord hoppas jag ha full tillgång till allt snart.

Ska inte lova för mycket...


Igår firade vi i alla fall mors dag, vi var hos mina svärföräldrar och jag hade gjort en banoffeepie - fast utan banan,
med hallon, blåbär och kardemumma istället.

Vad kan den heta då?

Det var GOTT.

Inte en smula kvar, undrar om någon slickade fatet också :-D

Kul när det blir bra.

Makens syster var också där, och barnen hade roligt.

Värmen håller i sig....

...jag vill ha en pool!

Full size, så jag kan bada om kvällarna när barnen sover!

Men jag ska inte gnälla...

I fredags var jag förresten på vift,

det blev en riktigt trevlig afton med mitt jobb.

Öl, bowling, god middag och glasshots (ville haft tre "s" här?!) och whisky...

Lite huvudvärk i lördags, men det var det värt!

Nu däremot beror huvudvärken på enbart värme och trötthet.

Så,

god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar