torsdag 8 maj 2014


Well.

Här gick ju hur många dagar som helst.
Ursäktar mig med att jag fick en spade i ögat.
Synen har fortfarande inte blivit bra, ser suddigt både med och utan brillor...
...konstant huvudvärk också eftersom det andra ögat jobbar dubbelt.
Så att sitta och skriva på mobil eller dator funkar inte så bra.
Tyvärr.
Alla goda föresatser for i backen alltså!

I alla fall.

En spade i ögat rekommenderas ej.
Rekommenderar däremot Ögon 2 på CSK i Kristianstad,
helt fantastiskt bemötande trots akutbesök.


När vi ändå är inne på sjukvård så kan jag ju meddela att Lava var superduktig idag när hon fick TBE-vaccin.
En tatuering med prinsessor och vinsten från Agnes var bra mutor!

Resten av denna dagen blir lugn.
Trist väder och trötta tjejer, alla tre.




Har inga roliga bilder i datorn, och min mobil har somnat in för alltid -
men en inredningsdetalj från Lavas rum bjuder jag på :)

Trevlig afton!





På hedersplats på Lavas rum står boken Militta.

4 kommentarer:

  1. You are excused. Men det hade låtit bättre om du fått något med glamouröst i ögat, en spade liksom? Ett verktyg? ;)

    Hoppas det blir bättre snabbt!

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Ska tänka på det nästa gång och be Irma ladda med nåt lite coolare ;)
      Inte bättre och nu vaknade jag inatt av att jag gned mig i det = ännu värre idag :(
      Kram!

      Radera
  2. Aj! En snigel på ögat låter skönare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kanske t o m välgörande med lite snigelslem? ;)

      Radera