söndag 2 september 2012

(har ingen klämmig rubrik idag så hoppar över det.)


Argh.

Är trött på att vara varm som en spis, orkeslös och ilsken som en piraya...

Var tjurig för att maken inte har flyttat på en fåtölj som stod mitt bland dotterns saker.

Så jag flyttade den själv.

AJ. Hur dum får man bli??

Jaja.

Rätt nöjd med att jag straffar mig själv när jag är dum, haha.


---

Igår var jag och dottern och träffade min storebror och hans yngste (7 år).
De är på snabbvisit över helgen bara, bor hos min mamma då.
Mamma var iväg igår så det passade ju fint att jag och tösen hälsade på.
Mysigt var det.
Grabben och min tjej lekte jättebra ihop :)
Och det var kul att träffa brorsan.

Tråkigt att de bor på Gotland - eller, det är ju inte tråkigt i sig, men man kan liksom inte spontanfika när man har lust...


Imorgon måste jag ta tag i ett par måsten.

Är så jäkla trött bara, dottern är förkyld och har hållt mig vaken i snitt tre timmar/natt nu i helgen :(
Har inte kunnat vila heller.

Så risk finns att jag sover mest imorgon.
Men jag borde göra en massa saker.

Får se om energin infinner sig.

Är liiite trött på att vara heffaklumpig och lat nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar