måndag 17 september 2012

Nedräkning!!


 
                                                                            
                                     
( +16 till om man ska samma otur som sist, men de tankarna försöker jag slå ifrån mig. )
                                                                           
                                                                            Behöver jag säga att jag är
 
                                                                                          nervös,
 
                                                                                     förväntansfull,
 
                                                                                     skräckslagen,
 
                                                                                         uppspelt...?
 
                                                                  Nerverna sitter utanpå kroppen just nu!
 
 
 
                                                                              Tillväxtultraljud imorgon.
 
                                                                             Nagelbitartid fram tills dess.
 
                                                              Nu ska jag fika med en av mina bästa vänner.
 
                                                                                      Det behöver jag!
 
 
 
 
 
 
Lilla hjärtat är på dagis, hoppas det går bra...
 
hon är "frisk" så pass att hon är smitt-och feberfri,
 
trots prickarna,
 
men mamma vill man ju ha ändå...
 
framförallt nu när pappan har börjat bära ner babygrejer...
 
Gulligast:
 
Lilla hjärtat har ett par Tigger-stövlar som börjar bli för små,
 
hon sa att bebisen kan få dem.
 
Jag förklarade att de är för stora.
 
"Då får vi köpa PYTTEsmå Tiger-stövlar ju"
 
Åh lilla raring ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar