tisdag 18 september 2012

Ultraljud.

Jaha, det var ju inte vad jag väntat mig...

+36% och uppskattning 4220 g IDAG...

Trodde att 4220 g var uppskattad födelsevikt,

inte vad bebban väger IDAG!!!


Hade inte väntat mig över +25%...

hoppas att de mätte rejält fel!


Blir så nervös och orolig, är rädd att det ska bli tokigt allting nu.


Ska till BM nästa vecka, hoppas på att få en lyckad hinnsvepning och läkartid.


Men eftersom jag inte är 40 år så blir det troligen inte igångsättning innan BF.


Jag tycker jag kunde få ett datum nu.


Blir ju tokig här.


Inte är bebis fixerad heller.

Och inga sammandragningar.


Mår alldeles för bra!

Förutom huvudvärk och ett jäkla humör, då...

tänker bara hemska tankar om akut kejsarsnitt och komplikationer,

har svårt att tro att det kommer igång av sig själv.


---

Dottern hade rivmärken på hakan/halsen idag.

De har uppstått under dagen för de var inte där imorse.

Ringde dagis och frågade om de hade sett nåt.

Men ingen visste.

Så hon har kanske rivit sig själv.

Jaja.

Kände mig urdum som ringde.

Men idag är ingen bra dag.

Inte just nu.

Men något fint har hänt idag;

sprang på en tjej som jag känner via nätet sen många år.

Vi har ALDRIG setts live.

Så det var riktigt roligt att få träffa henne och byta ett par ord.

Och vilka söta barn hon har ♥

Flickan heter som min mormor så det måste ju vara en härlig tjej ;-)




Nu ska jag försöka pigga upp mig

och tänka positiva tankar,

och dricka hallonbladste!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar