onsdag 5 september 2012

Strapats, var dagens ord!



Lämnade v50:n på Göinge bil efter dagislämning.

Blev inte erbjuden lånebil, bad inte om någon heller, och bestämde mig för att promenaden hem nog inte var så svår....

Tillåt mig småle.

Sammandragningar varannan meter!

Halvvägs hem fick jag gå inom kondis och köpa en dricka för jag var helt körd.

Ovanför järnvägen såg jag vattentornet som en hägring i fjärran...

...hur skulle jag ta mig ända dit??

Det gick.

Men det tog TID.

När jag hade sista stegen kvar var jag gråtfärdig av lättnad.



Jag tänker INTE ge mig ut på några äventyr närmsta tiden, believe you me!!






2 kommentarer:

  1. Vila, vila, vila, kvinna!

    Snart är ni fyra, tiden går så fort. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hör och lyder ;-)
      Är så jäkla trött....!

      Ja nu är det snart klart. Hjälp! :-)

      Radera