onsdag 12 september 2012

Mvc, bvc, ett-två-tre...

(rubriker, tjo flöjt)

SF-mått 39 idag, så det blir tillväxtultraljud på tisdag.

Känns som en lättnad.

OM det är över 24% då så blir det eventuellt läkarbesök för prat om att slippa gå över.

I övrigt var det bra idag. Bra!

---

I eftermiddag hade dottern tid för (tidig) treårskontroll.

Det var också bra.

Även om hon var trött och blyg.

---

Just nu är jag varm och trött och borde säkert ta hand om min trötta lilla tös.

Men jag har skrivit ut lite färgläggningssidor till henne, så hon roar sig.

Hon gjorde just "konstverk" - la ut kritorna fyra och fyra som kvadrater.

Så hon pysslar på.

Skönt.

Jag längtar till kväll.

Och sängen.

...drack hallonbladste imorse också.

Ska nog köra två koppar om dagen tror jag.

Inbillar mig att man stärker livmodern.

(sätter igång nåt gör det ju inte, +16 dagar förra gången)

Efter förra förlossningen drog livmodern ihop sig snabbt och jag förlorade inga mängder blod, så jag hoppas det hjälpte.

Då drack jag visserligen teet i påse från Hälsokost, denna gången har jag fått tag i torkade hallonblad.

Så vi får väl se, vi får väl se.

Tiden rusar.

HJÄLP ;-)

2 kommentarer: