tisdag 18 december 2012

Andrum.

Lava har varit på förskolan idag.

De hade firat henne och hon fick hänga upp flaggan med MARIANNE.

Lycka i en liten ask!

Jag och Irma promenerade till föräldragruppen halv tio.

Frisk luft, åh, jag har saknat den!!

Tog en liten promenad efter gruppen, kom hem kl ett....

...hann amma barnet och ta en tupplur på sju minuter (!), sen dags att hämta Lava.

Det var den egentiden, det.

Var inom bvc så sköterskan kollade Irmas hals, hon har lite läskig hosta om nätterna och kräks lite oftare än jag är van vid.

Mandlarna var stora men ingen rodnad syntes.

I eftermiddag har hon lyckats få upp gult slem två gånger.

Skönt.

Men lite otäckt om hon har svårt att andas.

Alla saker jag skulle fixa denna veckan står kvar på listan.

Tandläkarbesök imorgon.

Torsdag, då måste jag skaffa sista julklappen...

...slå in några...

och ordna lite inför dopet!

Pust.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar