lördag 8 december 2012

Langoljärerna!


De äter tiden, langoljärerna.

Nu undrar jag om de inte är lite övernitiska - för jag hinner inte MED!!

Om en vecka imorgon har vi en treåring i huset.

Barnkalas på fredag och släktkalas på söndagen.

Jag har inte förberett ett smack.

Dessutom skulle jag fixa julkorten, ordna ett par paket och planera dopet.

Skicka hit ett par raska tomtenissar,

för nästa vecka är jag tamefanken uppbokad varenda dag!!!!!!

Tandläkare, BVC, mamma kommer, bebisbesök med kollegor...



HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!



Veckan som gick;

snö snö snö, kallt, lite mer snö,

fikaträffar, och barnkalas hos Lavas bästa kompis.

PUH.

Ja just det, jag vann en hårfön från Bosch också :)

Och så följer jag ett par adventskalendrar på nätet.

Tid?

Var?

Nu är det sen lördagkväll och jag borde sooooovaaaa....

...men nu vaknar Irma så här ska ammas.


Välkommen andra advent imorgon, då blir det kalas igen...



...tjo flöjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar