fredag 21 december 2012

Jul.

Jag hinner inte skriva.

Eller, hinner väl skriva, men kan inte tänka.

Allt i huvudet flyger och far, och jag blir ganska åksjuk.

Faddrar till dopet, om en VECKA!, blev klara idag.

Dopsamtal med prästen imorgon.

Har inte en aning om vad vi ska äta på dopet, eller vad jag ska ha på mig, eller nånting.

Julafton kommer visst först.

Har inte ordnat klapp till mamma, som vi ska till då.

Vill bara stanna upp en stund, och njuta av min familj.

Inte stressa igenom ännu en vecka.

Irma växer ifrån mig!

Hon är inte min lilla bebis längre känns det som.

Jag hinner inte med att få mysa och bara vara.

Med henne.

Tiden går så fort.

Jag får ont i magen när jag tänker på det.

Och på så mycket annat....

Om ändå mina tankar kunde ta semester.

Kommer inte att hinna skriva här på några dagar tror jag.

Så,

God jul.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hinner slappna av litegrann och njuta av familjen på julafton.

    God jul och stor kram!

    SvaraRadera